Çerkes dostu Başkan Kocaman'dan yeni müjde

#13283 Ekleme Tarihi 04/05/2026 11:23:55

Çerkes dostu Başkan Kocaman'dan yeni müjde

Kartepe Belediye Başkanı Mustafa Kocaman, 7 yıllık görev sürecini anlattığı sunumda Çerkes Müzesi hakkında dikkat çeken ifadeler kullandı. 9 Mayıs’ta açılacağını açıklayan Kocaman, “Benim boyumu aşan bir proje oldu” dedi. Arslanbey’e Osmanlı hamamı, Sarımeşe’ye gençlere yönelik Tarçın Kafe ve ilçeye yaygın kamera sistemi gibi projeler de duyuruldu.

Kartepe Belediye Başkanı Mustafa Kocaman, “Kartepe için çok çalışıyoruz” sloganı kapsamında geride kalan 7 yılı değerlendirdiği kapsamlı bir sunum gerçekleştirdi. Necip Fazıl Kısakürek Kültür Merkezi’nde saat 10.00’da başlayan program yaklaşık 2 saat sürdü. 2019 yılından bu yana ilçede hayata geçirilen, devam eden ve planlanan projeler tek tek anlatılırken, eğitimden kültüre, altyapıdan sosyal yaşam alanlarına kadar geniş bir tablo ortaya konuldu.

Attachment

YOĞUN KATILIM DİKKAT ÇEKTİ

Sunuma Büyükşehir Belediyesi Başkanvekili Berna Abiş, AK Parti eski il başkanları Mahmut Civelek, Şemsettin Ceyhan, Mehmet Ellibeş, AK Parti eski Milletvekili İlyas Şeker, Kartepe eski Belediye Başkanı Şükrü Karabalık, MHP eski il başkanı Aydın Ünlü, meclis üyeleri, muhtarlar, STK temsilcileri ve çok sayıda vatandaş katıldı.

 

Attachment

ÇERKES MÜZESİ 9 MAYIS’TA AÇILIYOR

Kocaman’ın en dikkat çeken açıklamalarından biri Çerkes Müzesi oldu. Müzenin 9 Mayıs’ta açılacağını belirten Kocaman, şu ifadeleri kullandı:

“Çerkes Müzesi’ni 9 Mayıs’ta açıyoruz. Çok özel bir müze oldu. Çerkes kültürünü yansıtan eserler var. Kafkasya’dan ve Anadolu’dan getirilen koleksiyonlarla uluslararası bilinirliğe sahip bir yapı ortaya çıktı. Benim boyumu aşan bir proje oldu.”

Attachment

 

Attachment

ARSLANBEY’E OSMANLI HAMAMI GELİYOR

Kartepe’nin yeni projeleri arasında Arslanbey’e yapılacak Osmanlı hamamı da yer aldı. Kocaman, 1956 metrekarelik alanda hayata geçirilecek proje için şu bilgileri verdi:

“Hamam müzesi, havuz, düğün salonu ve sosyal alanların yer alacağı bir kompleks olacak. Yap-işlet-devret modeliyle ilerleyeceğiz. Yatırımcıyla görüşmeler sürüyor. İsteyen herkes projeye dahil olabilir.”

Attachment

GENÇLERE ÖZEL KAFE VE KAMERA SİSTEMİ

Sarımeşe’de açılacak Tarçın Kafe’nin 19 Mayıs’ta hizmete gireceğini belirten Kocaman, gençlere yönelik bir sosyal alan oluşturduklarını söyledi. Kafede çayın 3 lira, hamburger menüsünün ise 100 lira olacağı açıklandı.

Kartepe genelinde güvenlik çalışmalarına da değinen Kocaman, 7 yılda 600 güvenlik kamerası kurulduğunu belirtti. İlçenin tamamının anlık olarak izlendiğini ifade eden Kocaman, suç oranlarında ciddi düşüş yaşandığını söyledi.

Attachment

Kaynak: Kocaeli Denge

 

 

Diaspora
Diğer Haberler
  • facebook sharing buttonFacebook
  • twitter sharing buttonTwitter
  • pinterest sharing buttonPinterest
  • linkedin sharing buttonLinkedin
  • tumblr sharing buttonTumblr
  • vk sharing buttonvk
  • odnoklassniki sharing buttonOdnoklassniki
  • reddit sharing buttonReddit
  • whatsapp sharing buttonWhatsapp
  • googlebookmarks sharing buttonGoogle Bookmarks